diciembre 5, 2020

Premi Sambori 2020

D’entre els treballs presentats a la Canal de Navarrés i la vall d’Aiora-Cofrents, tres narracions del nostre centre han sigut premiades amb el Premi Sambori 2020. En la categoria de primer cicle d’ESO, María Soriano García ha estat la guanyadora amb la seua obra Un viatge terrorífic; en segon cicle, l’obra Moneda de canvi, de Zelia Ávila Piera, ha sigut la guardonada, i, per últim, en la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius, la narració Amor en guerra, escrita de forma col·lectiva per tot l’alumnat de 1r de Batxillerat (ara, 2n), ha sigut la premiada pel jurat.
Aquests premis donen continuïtat a la llavor iniciada el curs 2018-2019, ja que l’alumnat del centre aconseguí altres tres guardons. Això no solament és una mostra de la sensibilitat artística i literària de les xiquetes i els xiquets del centre, sinó també del procés de normalització del valencià a la vall del qual formen ells i elles formen una part indispensable. Enhorabona a totes i tots!